Меню:
Назад към
EVENTS.IDG.BG
Лектори
  • Етиен Госе

    Етиен Госе

    Генерален директор

    Европейски платежен съвет

    Етиен Госе притежава богат професионален опит в различни области на платежната индустрия. Той започва своята кариера в Белгийската централна банка. Заема висши ръководни позиции в Eurocheque International, Europay International и MasterCard Европа. В негови предишни назначения отговорностите на г-н Госе включват франчайз мениджмънт, правни и регулаторни въпроси, мениджмънт на стейкхолдъри, както и финанси и администрация. Той има също така богат опит в мениджмънта на управлението, както и на европейски и обществени въпроси.

  • Нина Стоянова

    Нина Стоянова

    Подуправител управление "Банково"

    Българска народна банка

    Нина Стоянова e подуправител, ръководител на управление „Банково” и управление „Фискални услуги”, и член на Управителния съвет на Българската народна банка. Тя е избрана на 29 юли 2015 г. от 43-ото Народно събрание за 6-годишен мандат.В периода 2007 – 2015 г. г-жа Стоянова е главен юрист, директор на дирекция „Правна” в БНБ и член на Правния комитет към Европейската система на централните банки. Преди това е работила като юрисконсулт в Европейската централна банка, Франкфурт на Майн, Дирекция „Правни услуги” по програма за краткосрочни назначения в Европейската система от централни банки и е била старши юрисконсулт в дирекция „Правна” на БНБ.Г-жа Стоянова е магистър по право от Софийския университет „Св. Климент Охридски”.

  • Ирина Казанджиева

    Ирина Казанджиева

    Началник направление "Банкова политика и анализи"

    Асоциация на банките в България (АББ)

    Ирина Казанджиева е началник направление „Банкова политика и анализи“ в Асоциация на банките в България. Преди това г-жа Казанджиева е изпълнявала длъжността "Международен обмен и програми". Г-жа Казанджиева е доктор по икономика и координатор на Комитета по платежни системи към УС на АББ.

  • Владимир Савов

    Владимир Савов

    Заместник-председател и ръководител управление „Надзор на инвестиционната дейност“

    Комисията за финансов надзор

    Владимир Савов подпомага политиката по анализ и оценка на рисковете на финансовите пазари, усъвършенстване на надзорната практика и защита интересите на инвеститорите, застрахованите и осигурените лица. Избран е за член на КФН от Народното събрание на Република България на 24 януари 2014 г. с 6-годишен мандат.Владимир Савов е роден на 24 август 1971 г. в гр. Варна. Притежава магистърска степен по бизнесадминистрация от London Business School. Магистър МИО от УНСС. В периода 1993 г. – 1998 г. работи в „Уникредит Булбанк”, като мениджър „Кореспондентски отношения с чужбина”. През 1999г. Владимир Савов провежда стажове в департаменти „Централна и Източна Европа” и „Глобални депозитарни разписки” в The Bank of New York, Лондон. От 2000 г. до 2009 г. Владимир Савов работи в Москва, като първоначално е старши анализатор в Brunswick UBS, а от 2003 г. до 2006 г. е заместник-директор и впоследствие - директор в банка Уралсиб Капитал, където отговаря за анализите на банковия и потребителския сектор. В периода 2006 г. - 2009 г. е директор на департамента за анализи в инвестиционната банка Credit Suisse, а от 2009 г. до 2013 г. е управляващ директор, началник на аналитичния департамент във финансова корпорация „Откритие” – най-големият частен финансов холдинг в Русия.В досегашната си професионална кариера е натрупал богат опит в сферата на финансовия анализ и стратегии, инвестициите, капиталовите пазари, банковото дело и международните финанси.

  • Юрий Генов

    Юрий Генов

    Изпълнителен директор и член на УС на Банка ДСК; Председател CIO Клуб

    Банка ДСК

    Юрий Генов е изпълнителен директор на Банка ДСК. Той е част от екипа на Банка ДСК от есента на 1999 г. – първоначално като директор на дирекция „Дългосрочно планиране и общобанкови проекти”, след което от 2004 г. е началник управление "Развитие и внедряване на ИТ системи". Преди да се присъедини към Банка ДСК е работил в ТБ Биохим - първо като експерт, а после като началник на отдел „Приложни системи”. Член е на клуба на ИТ мениджърите в България и е председател на Управителния съвет на CIO клуба. Носител е на престижната награда на Клуба на ИТ мениджърите в България “ИТ мениджър на годината” за 2009 г. в категория “Мениджмънт”.

  • Петър Виатровски

    Петър Виатровски

    Регионален мениджър за България, Чехия и Словакия & старши мениджър „Ключови клиенти“

    SWIFT Германия

    Петър Виатровски започва кариерата си в сферата на финансовите услуги през 1993 г. Преди да се присъедини към SWIFT през 2005 г. той се занимава с продажби, взаимоотношения с клиенти и управление в областта на търговията, инвестиционно банкиране, технологии в помощ на фронт офиса, пазарни данни и управление на активите. В SWIFT Петър Виатровски работи от 11 години като мениджър глобални и ключови клиенти, след което през 2016 г. заема позицията регионален мениджър за България, Чехия и Словакия и старши мениджър „Ключови клиенти“ в Германия (напр. Commerzbank).

  • Никос Сампанис

    Никос Сампанис

    Регионален директор за Югоизточна Европа

    Forrester Research

    Никос Сампанис започва кариерата си през 1989 г. във Великобритания като научен сътрудник в Технологичния институт към Университета на Манчестър (UMIST). В последствие работи като Старши софтуерен инженер в Lloyd's Register.През 1994 г. се присъединява към екипа на Vodafone (Panafon) в Гърция и работи на различни позиции в ИТ (Бизнес системи) отдела на компанията до 2000 г., когато поема ролята на регионален мениджър предпродажби за Средиземноморския регион в Sun Microsystems. През 2001 г. преминава на позицията регионален мениджър - Гърция и Кипър за Sun Microsystems, а след това през 2003 г. заема позицията на регионален мениджър продажби за Южна и Източна Европа, Близкия Изток и Африка.От 2005 г. Никос Сампанис е регионален мениджър за Югоизточна Европа във Forrester Research – една от най-влиятелните консултантски компании за проучвания и анализи в областта на информационните технологии и бизнеса.Никос Сампанис притежава диплома за електроинженер от Националния Технически Университет в Атина, магистърска степен по системен дизайн от Университета на Манчестър и докторска степен от Технологичния институт към Университета на Манчестър (UMIST).

  • Владимир Кавалов

    Владимир Кавалов

    Президент

    ISACA Sofia Chapter

    Владимир Кавалов има над 25 години опит в ИТ сферата, като половината от тях са във финансовия сектор. През годините е работил като системен администратор, специалист по информационна сигурност, ръководител на ИТ отдел и ИТ одитор. Има интереси в областта на информационните технологии, по-специално в: развитието, внедряването, одита и консултациите. Ръководил е значими проекти, свързани с осъществяване на миграция и внедряване на ERP системи, внедряване на MS Active Directory, както и различни решения за управление и мониторинг на информационни системи и процеси и информационна сигурност. Член е на ISACA Sofia Chapter от 2008 г., през 2015 е избран за член на Управителния съвет, а от октомври 2016 г. е президент на организацията.

  • Розалия Соколова

    Розалия Соколова

    Директор дирекция Оперативна

    ЗД „БУЛ ИНС” АД

  • Пепа Колева

    Пепа Колева

    ИТ директор

    Уникредит Булбанк АД

    Пепа Колева работи във финансовия сектор от 1995 г. Работата й в Уникредит Булбанк започва през 2007 г.  – тогава е осъществено сливането на Булбанк и HVB Биохим, където по това време тя е ИТ ръководител. От май 2011 г. е ИТ директор на УниКредит Булбанк. Част от професионалния й опит са впечатляващи проекти, включително изграждането на интегрираната среда при сливането на трите банки Булбанк, HVB Биохим и Хеброс. В рамките на проекта отговаря за внедряването на нова основна банкова система FlexCube, електронни канали, ЕRP, интеграцията им с над 10 основни сателитни ситеми, както и за миграцията на данни. През 2007 г. екипът, в който работи Колева, е номиниран за ИТ екип на годината на Европейските награди за банкови технологии. Пепа Колева е сред основателите на Клуба на ИТ мениджърите в България и член на УС на това сдружение.

  • Мирослав Вичев

    Мирослав Вичев

    Главен изпълнителен директор

    БОРИКА-БАНКСЕРВИЗ АД

    Мирослав Вичев е главен изпълнителен директор на платежния и картов оператор "Борика-Банксервиз". Има над 25  години опит в сферата на информационните технологии за банковия сектор. Преди да се присъедини към дружеството заема редица ръководни позиции: ръководител "Приложни системи" в Българска пощенска банка, старши мениджър "Управленско консултиране и ИТ" в Deloitte & Touche, ръководител на "Консултантски отдел" в "Майкрософт България" и консултант по избора на система РИНГС към БНБ, директор "Информационни технологии" в ТБ "Биохим", изпълнителен директор на Банка ДСК. Наред с това е член на надзорния съвет на пенсионна компания "ДСК Родина", член на съвета на директорите на "Дружество за касови услуги" и член на съвета на директорите на OTP Bank (Русия), зам.главен изпълнителен директор на OTP Bank (Унгария) и главен информационен мениджър на банковата група. Завършил е Техническия университет в София.

  • Любомир Овчаров

    Любомир Овчаров

    Изпълнителен директор

    Адастра България

    Любомир Овчаров, изпълнителен директор Адастра България, притежава дългогодишен, интернационален опит в областта на информационните технологии и управлението на проекти. Заемал е различни мениджърски позиции и е участвал в изпълнението на големи проекти в областта на финансите и туризма в България, Чехия, Германия, Великобритания и Канада. Преди да поеме управлението на компанията, Любомир  ръководи консултантски екипи в Адастра България и пряко отговаря за въвеждането на Adastra Bestshoring консултантския модел за клиенти от Северна Америка и Западна Европа. Любомир завършва компютърното си образование в Технически Университет Берлин и притежава магистърска степен по Бизнес Администрация от City University of Seattle.

  • Кирил Кирилов

    Кирил Кирилов

    CIO и вицепрезидент

    Алианц България Холдинг

    Кирил Кирилов е главен информационен директор и вицепрезидент на Алианц България Холдинг. Като такъв той отговаря за разработката, мениджмънта и поддръжката на всички услуги на Алианц, включително животозастраховане, общо застраховане, автомобилно застраховане, пенсионно осигуряване и банкиране. Това включва изграждане управление и поддръжка на цялата WAN, LAN, ATM и сървърна инфраструктура, което обхваща над 150 офиса в цялата страна. Сред другите задължения на г-н Кирилов са проектиране и ръководство на инсталациите в дейта зали, в DR центъра, в нови офиси и бизнес сгради. Той има лидерска роля в множество успешни проекти на компанията, като Cisco IP телефония, IBM Tivoli Backup, ATM миграция към IP, международни WAN, 3 центъра за данни, проекти в областта на сигурността. Най-важни за бизнеса проекти са консолидацията на мрежата на компанията – ползите за бизнеса са от намаляване на разходите чрез продажба на 4 различни услуги на едно гише (застрахователни, банкови, лизингови и пенсионни), миграцията на WAN към MPLS и миграцията на основната банкова система към I-Flex за 9 месеца.Преди да постъпи в Алианц България Холдинг през 2001 г., Кирил Кирилов работи в Enemona Holding, където заема позицията ИТ мениджър, в Almina AG и др.

  • Ивайло Ламбрев

    Ивайло Ламбрев

    Директор “Информационни технологии”

    Пощенска банка

    Ивайло Ламбрев е ръководител на управление „Информационни технологии“ в Пощенска Банка. Той има 20-годишен опит в областта на ИТ с фокус върху финансовите институции и услуги. Повече от 15 години заема ръководни позиции в България, Румъния и Русия и трупа опит в сферата на ИТ управлението и ИТ консултациите.Ивайло е ръководил и участвал в множество проекти в банковия и застрахователния сектор, свързани с автоматизиране на процесите и услугите, внедряване на банков софтуер, миграция на банкови системи и информационни масиви, избор на управленски и ERP решения, оценка на информационната сигурност и и др.Той е член на ISACA София и Института на Вътрешните Одитори в България и притежава следните професионални сертификати: CRMА, CISA, и Водещ одитор в ISO270001.

  • Веселин Рашин

    Веселин Рашин

    Директор "Бизнес оперативен център"

    УНИКА България

    Веселин Рашин е директор на бизнес оперативния център на УНИКА България. Притежава над седемнадесет годишен опит в застрахователния бизнес в България, като преди да поеме този пост е бил последователно финансов директор на УНИКА и на други две застрахователни дружества.УНИКА е една от най-динамично развиващите се компании в България в сектора на застраховането. Стремежът на компанията е непрекъснато подобряване на качеството и процесите и на обслужването на клиентите, и в резултат затвърждаване на лидерските позиции на УНИКА на българския пазар. От 2013 г. УНИКА България прилага иновативни схеми за клиентско обслужване чрез своя бизнес оперативен център, в който са концентрирани повечето важни бизнес процеси на дружеството.

  • Красимир Кръстев

    Красимир Кръстев

    Главен експерт, дирекция „Платежен надзор“

    Българска народна банка

    Красимир Кръстев работи в БНБ от 2007 г., където участва в платежния надзор, осъществяван от БНБ върху платежните системи, доставчиците на платежни услуги и други лица, обект на платежен надзор, с цел установяване на съответствието на дейността им с нормативните изисквания и установените международни принципи, стандарти и препоръки в областта на плащанията. Участва в работни групи в областта на платежните услуги и платежния надзор към Европейската централна банка, Европейската комисия, Европейския банков орган и Съвета на Европейския съюз.

  • Александър Костов

    Александър Костов

    Главен експерт, дирекция „Методология и финансови пазари“

    Българска народна банка

    Александър Костов има близо шест години опит в Българската народна банка, където работата му е била свързана с националния системен компонент на платежната система TARGET2, а понастоящем с методология в областта на плащанията и платежната инфраструктура. Работил е и три години като методолог в търговска банка с основна насоченост – международни програми и контрагенти.

  • Кристин Крумов

    Кристин Крумов

    Директор ИТ

    СИБАНК

    Кристин Крумов има над 22 години опит в ИКТ, 14 от тях на ръководна длъжност в областта на ИКТ в банковия сектор и застраховането. Неговият опит е в големите програми за ИТ трансформация, в създаване на ориентирани към услуги ИТ организации, и по-иновативна и надеждна подкрепа на бизнеса с IT Service Management подход. Той е сертифициран ITIL v3 Expert Service. Основател и член на CIO Club, ITSMF и Unix Group в България. От 1999 г. той е ИТ мениджър на УниКредит Булбанк, където са извършени две големи ИКТ трансформации: програма DIVA за пълен ре-инженеринг на всички ИТ системи на банката (2001-2003 г.) , както и сливането с други две местни банки (2006 - 2008 г.). През декември 2008 г. той се присъединява към Интерамерикан България, част от Nederland Group Achmea. Там той внедрява нова основна застрахователна система за Общо застраховане, ново репортинг решение DWH / BI , електронни канали, прилага интеграционен слой за връзка с посредници, става център за компетентност на ниво група и т.н. През декември 2011 г. той се присъединява към СИБАНК, дъщерно дружество на KBC Group Белгия. Там той стартира серия от инициативи и проекти , с цел да превърне ИТ в звено, ориентирано към услуги за бизнеса. За 2 години са завършени много проекти: отчетност, DRP, мобилно банкиране, ERP и т.н.

  • Матиас Флак

    Матиас Флак

    Мениджър по киберсигурност

    Darktrace

    Матиас Флак е мениджър с творческа визия, бизнес проницателност и силна техническа основа. Има опит в оперативното управление, усъвершенстването на бизнес процесите и осъществаването на стратегически ИТ проекти. Силните му страни включват структуриран и стратегически подход към бизнеса и ИТ решения с доказани постижения в оптимизирането на разходите, подобряване на процесите и изграждане на конкурентни предимства чрез ИТ. Отговаря за установяването на бизнеса на Darktrace в Централна и Източна Европа като изгражда канал за продажби и допринася за нарастване на приходите.

  • Свилен Станчев

    Свилен Станчев

    Мениджър "Бизнес развитие"

    Ай Би Ес България

    Свилен Станчев е мениджър "Бизнес развитие". Преди да се присъдени към екипа на IBS, Свилен е работил 3 години в търговския екип на IBM България. Има опит във внедряването на сървърна и сторидж виртуализация, системи за бизнес анализ и управление на съдържанието в компаните. Интересува се от развитието на облачните услуги и в частност IaaS, PaaS, както и от планиране и изграждане на Disaster Recovery и бекъп системи. В момента активно участва в няколко проекта за изграждане на облачна инфраструктура с международен обхват.

  • Горан Ангелов

    Горан Ангелов

    Управител

    Ай Би Ес България

    Горан Ангелов има инженерно образование със специалност автоматизация на производството.През 2003 година създава Ай Би Ес България - водеща българска компания в сферата на информационните технологии.Горан Ангелов  има над 15 годишен опит в информационните и комуникационните технологии и решенията за съвместна работа на IBM, както и редица успешно реализирани ИТ проекти за бизнеса и публичния сектор.

  • Тудор Кристеа

    Тудор Кристеа

    Регионален търговски директор за България и Румъния

    Palo Alto Networks

    Тудор Кристеа е повече от 12-годишен опит в сферата на ИТ и информационните средства за сигурност. Заемал е стратегически позиции във водещи световни производители на ИТ оборудване.Присъединява се към екипа на Palo Alto Networks  през 2016 като Регионален Търговски Мениджър за България и Румъния. Считан за една от основните фигури, демонстрирайки опит и ангажираност, Тудор Кристеа успява да съчетае отличното познаване на новите технологии и стратегическото развиване на бизнес възможностите.

  • Матей Мисик

    Матей Мисик

    Директор Бизнес Развитие

    Adastra Partnering

    Матей е Директор бизнес развитие и Старши консултант в Adastra Partnering, специализиращ в областта на монетизацията на големи данни и прилагането им в сферата на социо-демографските анализи и целевия маркетинг. През последните три години той управлява разработката на методологии и решения в тази област в рамките на големи телекомуникационни и финансово-технологични компании. Като бизнес консултант е придобил широк спектър от познания в секторите Телекомуникации, Банкиране и Здравеопазване.

  • Чезаре Капобианко

    Чезаре Капобианко

    Вицепрезидент за Бизнес Приложения

    Оракъл, Централна и Източна Европа

    Cesare Capobianco is Oracle’s vice president for Business Applications in CEE, overseeing sales of a vast suite of Customer Experience, CRM, ERP and Human Capital Management enterprise software.Cesare is personally engaged with a number of Oracle's customers in his regions and focuses his whole organization on the primary goal of continually delivering value to customers and helping them innovate leveraging Oracle’s latest Business Applications capabilities.Cesare has been at Oracle since 2009. Prior to current role he has served as head of EMEA Managed Cloud Services, a business which more than quadrupled in size under his leadership.A software veteran, prior to joining Oracle Cesare has had a variety of executive roles, managing the EMEA software businesses of two large IT global vendors and running as CEO a mid-size software firm based in Austria.Cesare holds a MS in Computer Science and Electronics from the University of Rome, Italy.

  • Владимир Попов

    Владимир Попов

    Управляващ съдружник

    Невексис

    Владимир Попов стартира кариерата си в ИТ сектора в България през 1996. През професионалния си път преминава от началната позиция на софтуерен разработчик, през софтуерен архитект, ръководител на проекти и ИТ консултант. Участвал е в едни от най-големите интеграционни проекти във финансовия сектор в региона, като сливането на Булбанк, HVB Bank Biochim и Хеброс Банк и внедряването на Flexcube в дъщерните дружества на AlphaBank на Балканите. От 2009 е един от основателите и управляващ съдружник в Невексис ООД, специализирана в реализирането на ИТ решения изключително във финансовата сфера. Компанията работи с водещи финансови институции в Европа и България, като DeutscheBank, УниКредит Булбанк и Банка ДСК.

  • Адв. Весела Кабатлийска

    Адв. Весела Кабатлийска

    Ръководител на трудовоправeн екип

    Адвокатско дружество „Динова Русев и Съдружници“

    Адвокатско дружество „Динова Русев и Съдружници“ е адвокатска кантора, предлагаща специализирани правни услуги нa юридически и физически лица в много области на гражданското, административното и процесуалното право. Kантората има изцяло специализиран екип от експерти по трудово право, защита на лични данни и имиграционни въпроси, обслужващ едни от най-големите работодатели в България. Като признание за високото ниво на експертиза на екипа, през 2014 г. дружеството е поканено и прието за Българския член на Световния алианс на трудовоправните експерти (Employment Law Alliance).Весела Кабатлийска ръководи трудовоправния екип на дружеството. Тя има дългогодишен опит в областта на трудовото право и защита на личните данни с акцент върху различните видове способи за насърчаване на служителите и по-специално опции за изкупуване на дялове/акции (share option plans) за ИТ индустрията. Весела е член на Комитета по членство на European Law Alliance и признат експерт в областта.

  • Шириф Носеир

    Шириф Носеир

    Директор EMEA, Решения и управление на сигурността

    CA Technologies

  • Стефан Йорданов

    Стефан Йорданов

    Datawarehouse Consultant

    Адастра България

    Стефан Йорданов е Datawarehouse Consultant в Адастра България. Той има предишен опит като ИТ специалист в секторите финанси, здравеопазване, телекомуникации и държавна администрация. Като част от екипа на Адастра от 2014г. участва в IM проекти за клиенти в банковия и застрахователния сектори. Стефан Йорданов притежава практически опит в широк спектър от технологии и дейности, отговарящи на най-добрите практики и стандарти в областта на Информационния мениджмънт.

  • Едуард Бодор

    Едуард Бодор

    Data Center BDM, Централна Европа

    APC by Schneider Electric

    През последните 12 години Едуард Бодор е работил като продуктов мениджър за продукти в областта на електоенергетиката в различни компании, а от 2007 г. се присъединява към екипа на APC by Schneider Electric, където заема позицията системен инженер. Сега в APC by Schneider Electric той е фокусиран върху инфраструктурни системи за средни и големи центрове за данни и върху технически консултации в регионален мащаб за всички продукти на APC и Schneider Electric. От 2012 г. е сертифициран е като  "Accredited Tier Specialist" от Uptime Institute. Завършил е Факултета по пътни превозни средства на Трансилванския Университет Брасов и Факултета по психология на Университета Букурещ.

  • Любош Клокнер

    Любош Клокнер

    CEE Field System Engineer

    F5 Networks

    Любош Клокнер е Field System Engineer във F5 Networks, където отговаря за Централна и Източна Европа.Преди това е работил като ръководител екип на група инженери по сигурност на мрежите в основен системен интегратор в Словакия.Любош от години се интересува и работи в областта на сигурността в ИТ.Днес той се фокусира и прилага знанията си в областта на сигурността на услугите и приложенията в индустрията, доставчиците на услуги, центровете за данни и облачните технологии.

  • Д-р Колин Смит

    Д-р Колин Смит

    Международни услуги

    Omikron

    Колин Смит е част от екипа на Omikron вече двадесет години. В този период той създаде и разви международния бизнес отдел на Omikron. С него той ръководи внедряването на продуктите за електронно банкиране на Omikron в над 20 страни и на 17 езика. В допълнение, Колин отговаря и за разработването и управлението на взаимоотношения с ключови банки – клиенти в международен бизнес аспект. Преди да се присъедини към Omikron, той създава и управлява отдела за електронно банкиране на международна банка в Германия в продължение на 10 години, а след това работи за стратегическото развитие на бизнеса, свързано с управлението на паричните средства, за National Westminster Bank в Лондон.

  • Jakub Orkiszewski

    Jakub Orkiszewski

    Imperva expert

    Imperva